صفحه رسمی مای درس

اطلاع از آخرین تغییرات، جوایز و مسابقات مای درس
دنبال کردن
دانلود اپلیکیشن
اطلاعات

احتمال حضوری شدن مدارس در سال جدید

اخبار

احتمال حضوری شدن مدارس در سال جدید

محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: روز گذشته یک نظرسنجی انجام دادیم و بر اساس آن بخش عمده‌ای از خانواده‌ها برای برقراری آموزش حضوری اقبال داشتند.

وی افزود: اما واقعیت این است که آموزش به صورت غیرحضوری، به خوبی میسر نیست. بسیاری کشورها با گذشت چندماه آموزش حضوری را احیاء کردند، اما ما به علت محدودیت‌ها نتوانستیم مدارس را بازگشایی کنیم و سال گذشته مدارس ما کاملا غیرحضوری برگزار شد. 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال با توجه به تاکید رئیس جمهور، آموزش حضوری مورد توجه و در دستورکار قرار گرفت گفت: بنابراین سال تحصیلی جاری با تاکید بر آموزش حضوری آغاز شد. در کنار محتوای آموزشی، رشد اجتماعی‌، سلامت، تربیت زیستی و بدنی و مهارت‌های زندگی فرزندان ملت نیز برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در حین برنامه‌های آموزشی فعالیت‌هایی در مدرسه طراحی می‌شود که به شناسایی و رشد استعدادهای دانش آموزان کمک می‌کند گفت: امید است در سال جدید زمینه آموزش حضوری فراهم شود. آموزش غیرحضوری به یادگیری لطمه وارد کرده و امید است بتوانیم برای جبران افت یادگیری اقدام کنیم که با همراهی معلمان و اولیای دانش آموزان محقق می‌شود.

ایسنا


chat_bubble_outline
نظرات
برای ارسال نظر، ابتدا وارد اکانت خود شوید.

اولین دیدگاه را ثبت کنید.